Dodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Filip
01.07.2021, 12:38
Skopiowałem z googla "Pogrom w Jedwabnem - Wikipedia, wolna encyklopedia". Źródeł potwierdzających prawdziwość tych relacji jest wiele.
waldeberg
01.07.2021, 05:51
Nie podajesz źródła owych "rewelacji". Cos mi to zajeżdża "światowej sławy historykiem" niejakim Grossem, który na zamówienie światowego Sanhedrynu, dobrze opłacany, napisze wszystko, co mu parchy każą! W tle są dziesiątki miliardów dolarów, które przemysł holocaust ma wyłudzić od Polaków posługując się szantażem, kłamstwem i bezczelnoscią!
Andrzej
01.07.2021, 03:50
Trzeba pomóc finansowo Palestyńczykom zzzeby mogli zdobyć skuteczną militarną broń. i żydki podkulą ogon pod siebie.
Laki
30.06.2021, 08:47
Potomkowie szmalcowników już podnoszą wycie, kasę muszą oddać.
Filip
30.06.2021, 07:04
Grupa przetrzymywanych na rynku żydowskich mężczyzn (około 40–50 osób, w tym rabin) została zmuszona do rozbicia pomnika Lenina, który stał na skwerku przy rynku od czasu zajęcia miasta przez wojska radzieckie. Około południa grupa polskich mieszkańców Jedwabnego zmusiła tych mężczyzn do zaniesienia połamanego pomnika pod stodołę, znajdującą się za miastem. Tam mężczyźni ci zostali przez prowadzących ich Polaków zabici, a ich ciała razem z połamanym pomnikiem wrzucono do wykopanego wcześniej dołu[18].
Po południu kolejna grupa jedwabieńskich Żydów, w liczbie około 300 osób, została również wyprowadzona z rynku. W grupie tej znajdowały się osoby różnej płci i wieku, mężczyźni, kobiety i dzieci. Ludzi tych polscy mieszkańcy Jedwabnego wprowadzili do drewnianej, krytej strzechą stodoły znajdującej się za miastem, a następnie stodołę zamknęli, oblali naftą i podpalili. Pojawiały się pojedyncze relacje, że zdarzenie to dokumentowali fotograficznie Niemcy, jednak zdjęć takich nie odnaleziono. Śledztwo IPN dowiodło, że zabójstwo to zostało zaplanowane i dokonane przez polskich cywilnych mieszkańców Jedwabnego i okolicznych miejscowości, w liczbie około 40 mężczyzn uzbrojonych w kije, orczyki i inne narzędzia. Zbrodni dokonano z niemieckiej inspiracji – niemieccy żandarmi i funkcjonariusze SD znajdowali się tego dnia w mieście i swoją obecnością przyzwalali na dokonanie morderstwa[19].
Po dokonaniu zbrodni sprawcy i inne osoby zrabowały dobytek zamordowanych. Pozostała część mieszkańców Jedwabnego zachowała się biernie w czasie morderstwa i rabunków. Śledztwo IPN nie ustaliło, czy bierność ta wynikała z zastraszenia przez sprawców zbrodni, czy z przyzwolenia na nią[20].
W lipcu 1941, bezpośrednio po pogromie, w Jedwabnem utworzono getto dla ok. 100 ocalałych Żydów[21]. Zostało ono zlikwidowane jesienią 1942, a ludność żydowską wywieziono do getta w Łomży[21].
><
30.06.2021, 04:12
Polska istniała 20 lat i żaden Żyd zaciągając pożyczkę na kupno kamienicy nie był w stanie jej spłacić, do wybuchu wojny/
rychu
30.06.2021, 03:00
Łżesz gudłaju
Srul Fickenloch
29.06.2021, 20:47
Pytanie, kto zasila konto pana "Wróblewskiego"...
MACIEJ
29.06.2021, 20:39
Zaprzestac dawania obywatelstwa polskiego mieszkancom Izraela,a tym ktorzy nie mowia po polsku trzeba je odebrac.
aaaa
29.06.2021, 18:09
Co za głupoty, ruscy wysłali w latach 40 stych , wiele tysięcy żydów aby przejęli wszystkie węzłowe stanowiska od wojska i PUB przez przemysł do prawa i szkolnictwa.
Jak dotąd strasznie prześladowani Kuroń, Michnik i inni walterowcy nie wyjechali nie mówiąc o innych aktorach, bankowcach itd.
Rosjanie mogliby opublikować dokumenty z obozów które przejęli ale oczywiście tego nie zrobią. Gorbaczow obiecał ale zrezygnował (ciekawe dlaczego?)
Mirek
29.06.2021, 17:59
Nie wiem ile to jest w pieniądzach ale wiem jedno że Żydzi zaraz po wojnie obsiedli wszystkie resorty siłowe wraz z sądami i zamordowali prawie 50 tysięcy polskich patriotów !! . Jeden tylko Żyd Morel zamordował 1800 Polaków . Zmarł w Izraelu pobierając polską emeryturę .
Mirek
29.06.2021, 17:56
Żyd Wróblewski rozumuje po żydowsku . Cholera ....takich mamy niestety dziennikarzy . Jak nie Żyd to zdrajca .
ciocia Me
29.06.2021, 17:38
To sprzedaj swój majątek i im zapłać.
waldeberg
29.06.2021, 17:07
Telewizja Niezależna Polonia dotarła do następnego naocznego świadka niemieckiej zbrodni w Jedwabnem 10 lipca 1941. Pan Stefan Boczkowski miał wtedy 12 lat i był naocznym świadkiem tego, co rzeczywiście działo się w Jedwabnem.
Według niedokończonego śledztwa Instytutu Pamięci Narodowej, sprawcą i wykonawcą zbrodni w Jedwabnem, tak jak i w sąsiednich okolicach był oddział Einsatzkomando SS Zichenau-Schröttersburg – Ciechanów – Płock, który to oddział otrzymał rozkaz przeprowadzenia czystki w Łomżyńskiem.
Dowódcą tego oddziału był urodzony 12 sierpnia 1911 roku w Strassburgu, w Alzacji Hauptsturmführer SS Hermann Schaper, członek SS nr 3484 a późniejszy komisarz policji kryminalnej III Rzeszy, który wsławił się okrucieństwem w dowodzeniu i braniu udziału w egzekucjach ludności zarówno żydowskiej jak i polskiej w Wiznej, Wąsoszy, Radziłowie, Jedwabnym, Łomży, Tykocinie , Rutkach, Piątnicy, Zambrowie, na terenach Związku Radzieckiego i gdzie indziej.
Ukrywający się pod zmienionym nazwiskiem po wojnie w Niemczech został wreszcie, w procesie gestapo w roku 1976, postawiony przed sądem w mieście Giessen w Hesji którego werdykt stwierdził ostatecznie, że Schaper oraz czterech innych członków komando SS Zichenau- Schröttersburg winni są współudziału w mordzie na Polakach i Żydach na terenie wiosek i miasteczek powiatu łomżyńskiego.
Wyrok sześciu lat więzienia został niestety odrzucony z powodu złego stanu zdrowia oskarżonego.
Hermann Schaper zmarł, mając dziewięćdziesiąt kilka lat, nie ukarany za swoje zbrodnie i dożywając spokojnie swojego życia w Niemczech, jak tysiące jemu podobnych zbrodniarzy niemieckich.
Według niektórych źródeł, pełna dokumentacja zbrodni Hermanna Schapera oraz jego Einsatzkomando SS Zichenau-Schröttersburg która została przechwycona w czasie wojny przez Rosjan znajduje się zarówno w posiadaniu IPN jak i historyków izraelskich,którzy swego czasu badali wnikliwie zbrodnie tego oddziału.
Zbrodnia w Jedwabnem, w 1941 roku na terenie okupowanej przez Niemców Polski, została dokonana przez Niemców, z ich inicjatywy i pod ich całkowitą kontrolą, jak tysiące podobnych zbrodni niemieckich w Polsce i bez jakiegokolwiek udziału sprawczego jakiegokolwiek Polaka.
Anonim
29.06.2021, 17:06
ZYDZI SA WINNI POLSCE 18 BILIONOW DOLAROW ZA POBYT 8 WIEKOW W NASZYM KRAJU TAKA JEST PRAWDA
ryza mac
29.06.2021, 16:17
Jednak Polakiem sie nie zostaje,Polakiem sie jest !bo konflikt interesow nastepuje.
obrzezany
29.06.2021, 15:21
PAN WRÓBLEWSKI PO OJCU FEJGIN - SAM POCHODZENIA ŻYDOWSKIEGO: wpisz w wikipedi!!!!!!!!!!
Ojciec – Andrzej Wróblewski (do 1940 Andrzej Fejgin, urodzony w rodzinie żydowskiej)[14], także dziennikarz, krytyk teatralny. Matka – Wanda Wróblewska (do 1940 Wanda Feyn, także pochodziła z rodziny żydowskiej), reżyser, założyciel i dyrektor Teatru Ziemi Mazowieckiej w Warszawie[15]. Podczas okupacji niemieckiej ukrywali się wraz z mężem Andrzejem pod przybranym nazwiskiem Wróblewscy, będąc w konspiracji pomagali także innym Żydom w ukrywaniu się[16].
Żona Agnieszka i syn Tomasz także są dziennikarzami.
Anonim
29.06.2021, 15:03
Tak Panie Wróblewski, nie zapłacimy OBCYM Żydom OKUPU za POLSKICH ŻYDÓW którzy oddali życie w walce o wolna Polskę w powstaniu w Getcie i Powstaniu Warszawskim..
Sceptyk
29.06.2021, 15:01
Zapłacimy i co? Na pytanie czemu zapłaciliśmy powiemy, że byliśmy sprawcami? O to chodzi? Im trak ale "naszym" politykom też? Odszkodowanie powinni zapłacić Niemcy za zrabowany w trakcie wojny majątek. Polski rząd podpisał umowy z 14 krajami w tym z USA i wypłacił w sumie kwotę 250 mln dolarów, jeszcze w czasach Cyrankiewicza jako środki na pokrycie ewentualnych roszczeń, tym samym o "odszkodowania" powinni zwracać się do swoich rządów do USA również.
Tylko POLSKIE PO
29.06.2021, 15:00
No cóż, trudno, trzeba będzie sie ponownie UKŁADAĆ z CCCP-em. Putin z miłą chęcią powróci do swoich BAZ WOJSKOWYCH w LEGNICY, ŚWIDNICY, BORNEGO SULINOWA i innych miejsc i na następne 40 lat będziemy mieli spokój od żydów, Putin w takim razie nas OBRONI. Jak USA nie chce nas to zechce CCCP. I już. Jak żydzi zaczęli PODSKAKIWAĆ to SOWIECI wygonili w 1968 roku z POLSKI żydów. Wcześniej jak zaczęli podskakiwać w wojsku to Gen. Jaruzelskie oczyścił POLSKIE WOJSKO z ŻYDOWSKICH DEKOWNIKÓW którzy chcieli POLSKĘ DOIĆ. A może powtórka z ROZRYWKI???? Jakoś okrągły stół Rosjanom nie przeszkadzał, a nawet sami go PRZYGOTOWALI z Jaruzelskim i Kiszczakiem..
Artemida
29.06.2021, 14:37
Pięknie mnie zacytowałeś :) Już to pisywałam...sama prawda
Robert
29.06.2021, 14:36
Identyczną analizę przedstawił ponad rok temu mój Przyjaciel Krzysztof. Jednak dobrze mieć autorytet.
Anonim
29.06.2021, 14:29
Twoj sasiad urzadzil sobie party w twoim ogrodku. Byla tez laska z wioski obok i sasiad wybil jej zeby ale to ty masz zaplacic za dentyste.
Glaudiusman
29.06.2021, 14:03
Nie rozmawiać i nie wpuszczać, chyba że w maliny...
Byli sobie Polak ,Niemiec i Żyd
29.06.2021, 13:57
Żyd mieszkał w kamienicy którą kupił za pożyczkę zaciągniętą z polskiego banku. Pożyczki nie zdążył spłacić bo Niemiec zabił Żyda i dodatkowo zburzył kamienicę. Polak kamienicę odbudował za swoje pieniądze. Niemiec zapłacił odszkodowanie innemu Żydowi ,a jeszcze inny Żyd domaga się zwrotu kamienicy od Polaka ...
Hańba czy honor ?
29.06.2021, 13:53
Płacenie komuś odszkodowania to zawsze wskazanie winnego lub przyznanie się do własnej winy ...
Franek
29.06.2021, 13:45
Gdy się mafii w terminie płaci haracz, też ma się spokój.
Filip
29.06.2021, 13:41
Jeden z pracowników banku szwajcarskiego poinformował dziennikarzy, że dyrekcja kradnie pieniądze i likwiduje konta ofiar holokaustu. Według wielu wpisujących Żydzi mogą być okradani i nie maja prawa domagać się zwrotu ukradzionych pieniędzy. Tyle w temacie.
Taro
29.06.2021, 13:41
Pizdziaty durniu, szwajcarzy okradli zydowskie konta, musieli oddawac to co ukradli.
Filip
29.06.2021, 13:33
W telewizji widziałem wystąpienie świadka pogromu w Jedwabnem, który jest Polakiem i potwierdził dobrowolny udział miejscowych Polaków w spaleniu Żydów w stodole. IPN posiada również zeznania innych świadków. W Niemczech nie ma dokumentu, w którym wymieniony jest oddział i dowódca SS wykonawca zbrodni w Jedwabnem. Napisz gdzie twoim zdaniem ten dokument się znajduje. Chce go zobaczyć.
eryk
29.06.2021, 13:02
rebeliancie, tam jest też kasa nieboszczki pzpr, fozz i tym podobne sałatki. Mają tam nawet swojego kasjera do pilnowania tej sałaty.
Adria
29.06.2021, 13:00
Co to za parszywa owca ten wróblopodobny?
Mośkożerca
29.06.2021, 12:58
Z gangsterami się nie negocjuje, ale się do nich .... wiadomo co. I tyle, należy ich traktować jak terrorystów, kidnaperów i nazistów. Tyle w temacie. Mośkowi ani krok wstecz.
rebeliant
29.06.2021, 12:35
A my na to: niech Szwajcaria zapłaci i Polakom - tam trafiały finanse wyduszone z Polski zarówno przez Hitlera jak i ZSRR.
polo marco
29.06.2021, 12:33
Pieczeniarz – człowiek mający skłonności do żywienia się cudzym kosztem, lubiący dobrze zjeść na cudzy koszt; darmozjad.
robroy
29.06.2021, 12:31
to były konta przedwojenne, wtedy nie przyjmowali polskich nazwisk.
marco polo
29.06.2021, 12:29
Tak się piep*zy panie Wróblewski, jak się nie do końca jest uczciwym w temacie. Jawi się pan jako lobbysta żydowskich pieczeniarzy.
Anonim
29.06.2021, 12:13
Żydzi przejęli kasę z bez spadkowych kont z banków Szwajcarskich, a kto potwierdził że ich właścicielami byli Żydzi. Żydzi przyjmowali Polskie nazwiska.
Włodek
29.06.2021, 12:07
Pomijając rozbieżność między kwotami - żądania 60 mld , realnie 700 mln efektywnie wyrwali 1,5 mld czyli i tak więcej niż się należało to mam dwie wątpliwości - po pierwsze - czy faktycznie wypłacone środki trafiły do spadkobierców - myślę, że wątpię, przejeły je jakieś organizacje a nie ci którzy utracili i po drugie - znając ich zaciekłość przeciw Polsce czy mamy jakąkolwiek gwarancję, że wypłacenie jakich "odszkodowań" organizacją a nie spadkobiercą daje nam gwarancję spokoju? O ile na piewsze pytanie można pewnie gdzieś znależć informacje to drugi to SF
Janek
29.06.2021, 12:06
Kryzys czyli szansa. Mamy szansę Wiedzieć: mamy gwaranta bezpieczeństwa czy raczej bardzo obrotną panią która nas sprzeda za kasę. Jeśli sprzeda to narazi swoje bezpieczeństwo bo Rosjanie wyślą tu zielonych albo walną taktyczną? A jeśli w Izraelu wygrywa się wybory licytując się kto bardziej nienawidzi kraju pochodzenia większość Żydów to na co nam oni? Żydzi rządzą? Z Żydami warto żyć? A może Żydów kochają?
Anonim
29.06.2021, 11:56
Tam gdzie Żyd tam zawsze jest problem .!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Max
29.06.2021, 11:53
Szwajcarzy zapłacili Żydom nie swoimi pieniędzmi i tyle w temacie.!
dość
29.06.2021, 11:44
Co za bzdura i wciskanie ludziom ciemnoty. Naszym obowiązkiem jest stać na straży prawdy historycznej. Jesteśmy to winni ofiarom. To nie hagada tylko historia. Żadne plemienne koncepcje nie zmienią faktów. Skoro druga strona wybiera kłamstwo, tym głośniej musimy krzyczeć o tym oszustwie.
Glaudiusman
29.06.2021, 11:43
Nie możemy dać Żydom ani grosza, nawet złamanego. Z żądaniami mogą iść tylko do Reichu od którego już swoje dostali. Jak mogą żądać od nas ofiar niemieckich jakichkolwiek pieniędzy, skoro żyli sobie u nas przez kilkaset lat jak nigdzie na świecie. Nie akceptuję ich mentalności i pazerności. Wszyscy ich wyrzucali z hukiem. A najukochańsi dla nich Niemcy zgotowali im zagładę.
erty
29.06.2021, 11:40
Trudno zamiast wojsk USA zaprosimy Chińskie .... Równie skuteczne w odstraszaniu Rosji !
Monika.
29.06.2021, 11:34
Poszukujesz kobiety? To dobrze trafiłeś bo ja szukam faceta! Dyskretnego, ale przede wszystkim zadbanego do dyskretnych seks spotkań po pracy. Oferuję, wszystko to co może sprawić nam przyjemność. Jeżeli chcesz wiedzieć czegoś więcej o mnie to dzwoń, pisz, przyjedź. Numer telefonu i więcej fotek wrzuciłam na swój profil tutaj: www.cutt.ly/monika89
dość
29.06.2021, 11:30
Jedyne co żydom należy się od Polski to rachunek za kolaboracje z sojusznikiem Hitlera- Stalinem oraz za straty wizerunkowe poniesione przez to trwające od lat zniesławianie. Jako, że Izrael był bezpiecznym schronieniem dla zbrodniarzy pokroju Morela, należy zażądać odszkodowań. Pamięć o ofiarach żydów w Polsce nie jest dostatecznie upamiętniona. Nie można pozwolić żeby ten rabunek trwał nadal. Za względu na elementarną sprawiedliwość, pamięć o pomordowanych i okradzionych
sum
29.06.2021, 11:21
Rząd Polski powinien zagrozić zerwaniem stosunków dyplomatycznych z Izraelem.Może wtedy inne narody zrozumieją politykę tej zbrodniczej nacji.
Portofino
29.06.2021, 11:20
Ludzie mądrzy już dawno dostrzegli, że żydzi stanowią zagrożenie dla państwa, które je gości. Nie wiem, czym kierowano się w Polsce, przyjmując ich bez żadnych limitów i nadając im wiele nienależnych praw. Podejrzewam, że u nas dużą rolę odegrała religia. Teraz widać jak straszny popełniono błąd.
piwonia
29.06.2021, 11:14
Tak naprawde to nasza postawa mamy jako katolicy obowiazek pokazywac Zydom Chrystusa. Musimy niestety znosic te klamstwa i potwarze i wytrwac i modlic sie o ich nawrocenie.
PRAWDA
29.06.2021, 10:58
Franciszek Liszt: Nadejdzie dzień, gdy wszystkie narody, pośród których mieszkają dziś Żydzi, będą musiały stanąć przed problemem całkowitego ich wypędzenia - problemem życia i śmierci, zdrowia lub chronicznej choroby, pokojowej egzystencji albo nieustających niepokojów społecznych.
Böno
29.06.2021, 10:37
Polska potrzebuje odważnych polityków, a nie jakichś tam wystraszonych Wróblewskich. To, że w szwajcarskich było deponowane złoto, pieniądze, biżuteria żydowskie - to fakt. A że banki szwajcarskie są w rękach żydowskich, to im wypłacili. Polacy żydkom nic nie zrabowali. Niemcy mordowali, rabowali, bombardowali. Niemcy żydkom zapłacili, a Polakom nie zapłacili. Z jakiej paki Polacy mają płacić żydom za straty wojenne, za ich skradzione mienie, za ich zbombardowane kamienice i domy? A po wlojnie, kto przeżył, mógł wrócić na swoją posiadłość. A jak nie chcieli wrócić, bo już nic nie zostało, albo zostało całkowicie zniszczone i wyjechali do Izraela lub USA, to teraz po 70 latach (mało kto z nich żyje), a Polacy odbudowywali, remontowali, wydawali swoje uciułane pieniądze i nagle żydzi chcą odszkodowań. Toż to okradanie Polaków i Polski w biały dzień. Na to nigdy nie może być zgody. A jak jakiś idiota Wróblewski (może w jego rodzinie byli szmalcownicy, co wyrządzili krzywdę żydom) chce płacić, to niech płaci ze swoich pieniędzy, a nie z pieniędzy podatników . żydzi niech płacą odszkodowania za mordy na Polakach i wyrządzone krzywdy Polakom po 1945 roku. Tak wygląda sprawiedliwy rachunek.
Ada
29.06.2021, 10:28
Należy im się trochę gruzu i to od Niemców.
Portofino
29.06.2021, 10:22
Nie życzymy sobie, żeby Izrael nadawal medale zdrajcom Polski. Żyd był w czasie wojny takim samym wrogiem jak Niemiec czy sowiet. Pomoc wrogowi w czasie wojny jest ZDRADĄ
rabbi inoCenty stinkfurtz
29.06.2021, 10:13
Pan Wróblewsky ... my Pana placimy, Pan dobrze mowisz ... szalom
Olo
29.06.2021, 10:12
Żydom jedyne co się należy to trochę gruzu ze zniszczonej przez niemców Polski.
liczykrupa
29.06.2021, 10:10
A z jakim bogactwem to , puscili ich "dobrzy ludzie" by do nas mogli przyjsc ????
Nie golo i wesolo .To skad tera niby se myslo ze cos od siebie mieli i im sie nalezy ????
Oni dobrzy ludzie ino cezar swinia , ze od razu nie ubil wszystkich , jak ich najwyzszych kaplanow 70 roku !!! Ile by ziemia niemusiala cierpiec !!!! A jekie sa nasze bilanse , tak po prawdzie ????
https://www.youtube.com/watch?v=a8KfteiG5RM&t=2s
waldeberg
29.06.2021, 10:08
Same kłamstwa i półprawdy! Np.sprawę hipotetycznego pogromu w Jedwabnem sami Żydzi przestali nagłaśniać, kiedy w czasie próby ekshumacji, którą natychmiast przerwano, sypnęły się spod łopat łuski od mauzera! Żydzi natychmiast znaleźli podstawę religijną, że nie można zakłócać spokoju zmarłym. W Niemczech znaleziono dokumenty, w których wymieniony jest oddział i dowódca SS który dokonał mordu na Żydach! Nie jest trudno znaleźć te dane w internecie tylko trzeba chcieć!
Wróbelek
29.06.2021, 10:06
panie, Panie zagalopowałeś się pan, chcesz to ze swojego dawaj bezczelny typie. Dyrdymały waść prawisz niczym sołtys kierdziołek. Komunista czy chory?????
Polak zly bo niewygonil zawczasu !!!!
29.06.2021, 10:03
1012 rok - Cesarz Niemiecki Henryk II wypędza Żydów z Moguncji 1288 rok - Regent Królestwa Neapolu Robert d'Artois nakazuje wypędzenie Żydów z całych południowych Włoch 1290 rok - Król Anglii Edward I wydaje edykt o wygnaniu Żydów (wszystkich Żydów, w liczbie ok. 16 tys., załadowano na statki i odesłano na kontynent, dotarli tylko nieliczni, bo większość Anglicy najpierw obrabowali, a potem potopili) 1346 rok - wygnano Żydów z Bazylei w Szwajcarii 1360 rok - wygnano ich z Węgier 1394 rok - z Francji 1421 rok - z Austrii 1491 rok - wygnanie Żydów z Rawenny 1492 rok - Królowie Hiszpanii Izabela I Kastylijska i Ferdynand II Aragoński wydali edykt nakazujący wypędzenie Żydów z Królestwa Hiszpanii i wszystkich jej posiadłości 1493 rok - Król Sycylii Ferdynand II Aragoński wyrzuca Żydów ze swojego królestwa 1495-1503 Żydzi zostali wygnani z Litwy 1496 rok - Żydów wypędzono z Portugalii (edykt Króla Manuela I Szczęśliwego), również w tym samym roku Cesarz Rzymski Maksymilian I Habsburg wypędził Żydów ze wszystkich swoich dziedzicznych ziem 1510 rok - Żydzi zostają wygnani z Brandenburgii 1547 rok - Car "Wszech Rusi" Iwan Grozny odmawia Żydom prawa zamieszkania w Rosji, a nawet przejazdu przez swoje państwo! 1550 rok - Żydzi zostają wygnani z Genui 1571 rok - Republika Wenecka podejmuje decyzje o wygnaniu wszystkich Żydów z Wenecji i z wysp adriatyckich Kiedy w 1528 roku Niderlandy dostają się pod władzę Cesarza Rzymskiego Karola V Habsburga wszyscy Żydzi zostają wypędzeni 1590 rok - Król Hiszpanii Filip II nakazuje wyrzucenie Żydów z Lombardii... ...wszystkim wygnaniom Żydów towarzyszyły krwawe pogromy i powszechne prześladowanie... uciekali głównie do Polski, która sami nazwali "Paradisus Ludaeorum" (Żydowski Raj). W XVI wieku 3/4 wszystkich Żydów żyjących na świecie mieszkało w Polsce! Teraz doszło do tego, ze ich premier, Benjamin Netanjahu w przemówieniu wygłoszonym w dniu 14.02.br., na terenie Polski, w gmachu Muzeum Historii Żydów Polskich (wybudowanym przez Polaków kosztem 300 mln zł i utrzymywanym przez Polaków kosztem ponad 10 mln zł rocznie!), oskarża nas, czyli cały Naród Polski, o to ze współpracowaliśmy z nazistowskim reżimem w zabijaniu Żydów w ramach Holokaustu!
Bystry
29.06.2021, 10:01
Panie Wroblewski, To nie takie proste jak sie panu wydaje. Po pierwsze gdy zaczniemy negocjacje to oficjalnie przyznamy sie do tej zbrodni. A po drugie jak juz bedziemy napietnowani to nie sadze, ze skonczy sie tylko na tych roszczeniach. To moze pociagnac nastepna lawine roszczen bo tu chodzi tylko o kase. Po trzecie czym niby mamy placic? Oddac panstwowe lasy? Ziemie? To stworzy nowa elite zydowska w polsce i zachwieje i tak watla niepodlegloscia Polski.
rabbi inoCenty stinkfurtz
29.06.2021, 10:01
.. dobrze PISesz bracie pejsie ... my to nawet muchy by nieukrzyzowali ... dobrzy ludzie ... obrzezany ... szalom
alusia
29.06.2021, 10:00
A z jakiej to racji?Był kat i np. dwie ofiary kata,a teraz jedna z ofiar ma dać zadośćuczynienie drugiej ofierze za zbrodnie kata.Niech im dają Niemcy,bo to oni wywołali wojnę.
Puknij sie
29.06.2021, 09:59
Panie Wroblewski jak sobie przypomne moja babcie ktora cala we lzach byla gdy mowila o wojnie,mimo ze na froncie nie byla i mojego dzadka partazanta jak pobiegl do zydow aby ich ostrzec ze Niemcy tuz tuz i niech chwytaja za bron i tych zydow ktorzy mu odpowiedzieli ze od obrony jestes ty, to szlak mnie trafia jak czytam pana podteksty. Ze niby co...?
NEOS com pl
29.06.2021, 09:58
... figa z makiem ... morderca narodow ...
https://www.youtube.com/watch?v=cRWMZLN0LMQ&t=21s
Portofino
29.06.2021, 09:57
Nie!!! Stanowcze nie!!!
Filip
29.06.2021, 09:54
Medal Sprawiedliwy Wśród Narodów Świata otrzymało: 7.112 Polaków, 5.851 Holendrów, 4.130 Francuzów, 2.659 Ukraińców, 638 Niemców. Między listopadem 1942 r., a lutym 1943 r. we wsi Ludmiłówka i jej okolicach w powiecie kraśnickim Grzegorz Korczyński i podlegli mu partyzanci z Gwardii Ludowej zamordowali około 100 Żydów (głównie kobiet i dzieci). W dniu 17 sierpnia 1944 r. w Lesie Siekierzyńskim (Świętokrzyskie) oddział AK "Barwy Białe" dokonał egzekucji 58 ukrywających się Żydów. Ciała pomordowanych zostały okradzione i zakopane. Wykonawcy egzekucji po wojnie byli sądzeni, przyznali się do winy i nie potrafili określić motywów zbrodni. Główny winowajca, który wydał stosowny rozkaz porucznik Kazimierz Olchowik "Zawisza" nie był sądzony, został ukarany przez AK odebraniem dowództwa. W okresie powojennym uciekł do Australii, gdzie zmarł w 1979 r. Każdy może w google wpisać hasło: "zbrodnia w Lesie Siekierzyńskim" i przeczytać szczegóły. W lipcu 1941 r. miały miejsce pogromy dokonane przez miejscową ludność, m. in. w Jedwabnem, Szczuczynie.... W nocy z 11 na 12 września 1944 r. w czasie powstania warszawskiego żołnierze z oddziału Generała Wacława Stykowskiego, przy ul. Prostej na Woli dokonali egzekucji kilkunastu ukrywających się Żydów. W większości były to kobiety i małe dzieci. W dniu 4 lipca 1946 r. miał miejsce pogrom kielecki, w którym zamordowanych zostało 42 Żydów. Brak jest jakichkolwiek dowodów na prowokację ze strony ówczesnej władzy. W 1968 roku wielu Żydów zostało przymusowo wysiedlonych z Polski. Stosunki polsko-żydowskie nie można rysować w barwach czarno-białych. Większość wpisów jest bardzo stronniczych: Polacy są zawsze niewinni, a Żydzi są obwiniani za wszelkie zło na świecie.
czytar
29.06.2021, 09:49
To wszystko jest winą Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego .Jak mógł wydać tak ważne orzeczenie bez konsultacji z Izraelem . Gdzie szacunek dla ofiar holokaustu ?
waldeberg
29.06.2021, 09:47
W takiej sytuacji należy zerwać wszelkie stosunki dyplomatyczne z Izraelem!
katolicka deratyzacja Polski
29.06.2021, 09:46
Warsaw Enterprise Institute,to typowa instytucja masonska.,
as as
29.06.2021, 09:44
różnicę między Szwajcarią a Polską widzę taką, że Helweci oddali kasę po obywatelach nieszwajcarskich, a Polacy nie mogą oddać majątku po polskich obywatelach. Tak samo jest w innych krajach, w tym w USA, Izraelu i Szwajcarii właśnie.
waldeberg
29.06.2021, 09:40
Kto wie, kto wie czy nie należało przyjąć propozycji Adolfka a nie wykrwawiać się za parchów//
jaca
29.06.2021, 09:40
im sybciej ,tym lepiej,najlepiej na wczoraj
Anonim
29.06.2021, 09:39
weź wróbel i nie pier/do/l ,na swiecie nie jedynie zydousa sa ,są jeszcze chiny i rosja ,nic nie jest na zawsze
Portofino
29.06.2021, 09:38
Już kundle się przebudziły. Podkuliły ogony i gotowi płacić. Ze Szwajcarią sprawa była inna, a i tak ci gangsterzy z żydowskich organizacji ich oszukali. Żydzi powołali "ekspertów" którzy obliczyli depozyty ofiar holokaustu na ponad 19 mld dolarów. Szwajcarzy zapłacili, ale powołali międzynarodową komisję, która po kilku latach żmudnej pracy wiarygodnie ustaliła, że tych żydowskich depozytów jest coś ponad 30 mln. Wszystko udokumentowali, ale żydki nic oddać nie chcą, bo pieniędzy już niema.
waldeberg
29.06.2021, 09:35
Żyd honoru nie ma, zamiast niego ma portfel!
katolicka deratyzacja Polski
29.06.2021, 09:32
Taki niby Wroblewski,ale syn Fejgina.
katolicka deratyzacja Polski
29.06.2021, 09:28
Czyli polska nie zaplacui ani grosza szmondakom.
waldeberg
29.06.2021, 09:26
Jeśli trafi się kiedyś kolejny Adolfek,/a trafi/ to niech żaden Żydek do moich drzwi nie puka!
katolicka deratyzacja Polski
29.06.2021, 09:23
To jest prowokacja poltyczna.
katolicka deratyzacja Polski
29.06.2021, 09:22
Z tego wynika logicznie,ze wiarygodnosc rowniez tych wojsk ,ktora jest w Polsce,jest nieduza.
Idioci przewaznie nie zdaja sobie sprawy z tego,co mowia.
waldeberg
29.06.2021, 09:17
Wiecie Żydki, że zafundowaliście sobie właśnie czterdzieści milionów wrogów a zbyt wielu przyjaciół nie macie!
Gdzie byłeś Departamencie Stanu do tej pory?
29.06.2021, 09:16
Departament Stanu co robił do tej pory, że Niemcy do dziś nie wypłaciły Polsce reparacji za II wojnę światową, za terror jaki zgotowali nam Polakom, bo z Żydami się rozliczyli.
waldeberg
29.06.2021, 09:14
Man nadzieję, że Palestyńczycy i Irańczycy znajdą ostateczne rozwiązanie!
YORK
29.06.2021, 09:10
Ten pajac ma nas za glupcow? jak jest cos winien moskom to ze swojej kieszeni.w W tym przypadku placily banki baranie.
waldeberg
29.06.2021, 09:10
Ach, gdyby tylko "Sprawiedliwi Wśród Narodów Świata" wiedzieli jaki efekt da ich heroiczne poświęcenie, w Yad Vashem nie rosłoby żadne polskie drzewko!
Anonim
29.06.2021, 09:09
Nie istnieje coś takiego jak antysemityzm, to wytwór jude... juderealizm to słowo klucz, karzełku intelektualny. Ale w jednym masz rację, pissdy dzielą, zreszta jak twój pomiot, warci siebie
oj
29.06.2021, 09:09
Przecież Tomasz Wróblewski to chazarski żyd o rodowym nazwisku Fejgin, więc myśli po żydowsku, a nie po polsku.
waldeberg
29.06.2021, 09:03
Ach ten Adolf, ten Adolf, nie lubię osobników niedokładnych!
Józef
29.06.2021, 08:53
Panie Wróblewski, jest coś takiego jak prawda i przyzwoitość. Niestety dla Pana te wartości są całkowicie obce tak samo jak los Polski i Polaków.
waldeberg
29.06.2021, 08:52
Dlaczego my nie podnosimy sprawy wymordowania po wojnie przez żydowskich siepaczy z UB i żydowskich "sędziów" kilkudziesięciu tysięcy polskich patriotów, akowców?? Jakoś biernie przyjmujemy ciosy od parchów i szabesgojów!
Lolek
29.06.2021, 08:46
To proste. Niemcy oddadzą Polsce 1 bilion euro za szkody materialne plus po 1 milion euro za każdego zamordowanego obywatela Polski, razem 7 bilionów euro. My odpalimy Żydom 3 biliony euro za każdego zamordowanego obywatela polskiego pochodzenia żydowskiego + część ze strat materialnych i będzie git.
Art
29.06.2021, 08:46
Kiedy tą żydowską mafię żądającą haraczu od Polski postawi się przed sądem?!!!
Wielka Narodowa Nowenna Pompejańska
29.06.2021, 08:46
2-gi dzień nowenny przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Polsce, z udziałem wiernych, w intencji- Aby przez nawrócenie ludzi upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości.
Polexit
29.06.2021, 08:40
Tomasz pochodzi z zacnej starej żydowskiej rodziny, jest synem Andrzeja Fejgina. Myślę, że to wiele wyjaśnia! Shalom!
ceramik
29.06.2021, 08:38
żydzi domagali się 60 000 000 000 dolarów, po kontroli udowodniono 700 mln, a żydzi i tak wyrwali 1 500 000 000 dolarów. Za co 800 000? Za spokój. Na jakiś czas.
Zglupial pan panie Wroblewski ??
29.06.2021, 08:30
Szwajcaria wzbogacila sie na wojnie, cyklon B byl produkowany w Szwajcarii, banksterzy dobrze wiedzieli skad te dobra plyna i PO co jest gaz. Porownywac polskie pieklo do Szwajcarii to jakis sabotaz. Nikt nie pamieta juz dzieci polskie odbierane matkom aby je zniemczyc przyp. Blond wlosy i niebieskie oczka itp itd,
XYZ
29.06.2021, 08:20
Jak gospodarz nie chce kupić maszyny bo za droga,proponuje by kupili razem z sąsiadem na spółkę.Za każdym razem słyszę,z tym h.. nigdy.Nie potrafimy w zgodzie żyć z sąsiadami i to jest nasza cecha narodowa.Gospodarz woli kupić maszynę sam którą używa dwa tygodnie w roku by pokazać sąsiadowi że go stać,choć kupił na raty.
man.of.Stagira
29.06.2021, 08:17
Szwajcarzy ukradli w bankach pieniądze zabitych żydów i przyznali się do tego. // To my na to Panie Wróblewski! // Rozjaśniło? ...
plum
29.06.2021, 08:10
Palcem nie kiwnę w obronie jakiegokolwiek Żyda.
plum
29.06.2021, 08:09
Im zawsze mało. Jak im zapłacimy tzn. jesteśmy winni i żądania będą ciągnęły się w nieskończoność. Żydzi to bandyci.
Eris44
29.06.2021, 08:08
Właśnie. Sytuacja Szwajcarii i Polski jest diametralnie inna.
ryszard
29.06.2021, 08:07
To amerykańscy Żydzi są winni Polsce potworne pieniądze, za zablokowanie działań rozpoczętych Misją Karskiego (jeśli żydo-amerykański współudział w ludobójstwie da się w ogóle przeliczyć na jakieś wymierne pieniądze) wykonaną za cenę wielu ofiar i krwi. Ukrycie i informacji o rozpoczynanym przez Niemców ludobójstwie (w połowie pochodzenia żydowskiego) kosztowało utratę 6 mln naszych obywateli i cofnięcie Polski w rozwoju o pół wieku.
abcd
29.06.2021, 08:02
Na zasadzie plemiennej. Nie pozwolisz, aby własność żyda przeszła na goja.
krzysztof
29.06.2021, 08:01
czy pan WRÓ.....jest szczurem putina ,machlojki rób w swoim chlewie, a Polaków zostaw w spokoju ,nie masz prawa wypowiadać się w ten sposób w tym temacie
Anonim
29.06.2021, 07:59
To zacznijmy spłacac żydkom ale rozpoczniemy z konta pana Wróblewskiego.
To nie my mordowaliśmy Żydów! To Niemcy!
29.06.2021, 07:59
To Niemcy, Holendrzy i "komuniści" mordowali! My nie!
Anonim
29.06.2021, 07:58
Nie rozumiem czemu zydzi nie placa nam za ich ochrone przed szkopami i za nasza goscinnosc od wiekow?
WRr
29.06.2021, 07:54
Wroblewski czy Polacy byli sprawcami holocaustu, jestes stronnikiem judaszy tych oszustow i wyludzaczy, splacajac przyznajemy sie do mordow, czy o to chodzi, ponadto byli to obywatele polscy wiec dlaczego Izraelowi, ktory wtedy nie istnial, zwykle oszustwo na skale swiatowa.
eryk
29.06.2021, 07:52
A może to Żydzi nam zapłacą przecież Hans Frank, Hitler to Żydzi.
Mirek
29.06.2021, 07:49
Panie Wróblewski takie pomysły niech pan obwieszcza dzieciom w przedszkolu . Żydom chodzi o to aby Polskę zrobić wspólwinną i doić przez następne dziesięciolecia jak dojną krowę . Porównanie Szwajcarii jest z du...y wzięte .
bogdanus
29.06.2021, 07:47
ale piszesz głupoty z twoim podejściem, to by była już 6 wojna światowa
Ten Wróbel to Jordańczyk
29.06.2021, 07:45
z polskiem obywatelstwem, czy co ? ! ? ! ? !
Anonim
29.06.2021, 07:45
Najwyższy cas aby przeciwstawić się lobby rutynowych kłamców i złodziei i proszę nie porównywać Polski ze Szwajcarią.
Zamknijmy ambasadę w Tel Awiwie i w Warszawie
29.06.2021, 07:44
oraz przywróćmy paragraf za lżenie narodu polskiego
Anonim
29.06.2021, 07:44
Panie Wróblewski - najpierw Niech Niemcy wypłacą Polsce odszkodowania za straty Narodu Polskiego ( do którego należeli też Żydzi), a potem z tych pieniędzy Polska odda Żydom to co im się należy ze zniszczonych majątków przez Niemców w czasie okupacji Polski.
hehehe
29.06.2021, 07:42
A wystarczy wysłać paru naszych jenerałów na targi uzbrojenia do ... Rosji i zaraz kałboje zamkną mordy mośkom jak się patrzy :-)
Natomiast jeśli komuś przychodzi do głowy porównywanie postępowania Polski i Szwajcarii z tamtego okresu to znaczy, że nie do końca przemyślał sprawę :-)
ROTY NIEPODLEGŁOŚCI
29.06.2021, 07:42
DAĆ IM PALEC TO CHCĄ RĘKĘ!!
joanna
29.06.2021, 07:39
Nasza sytuacja różni się od sytuacji Szwajcarii i nie można stosować takich prostych porównań. Żydzi, których bezspadkowe mienie pozostało w Polsce, byli obywatelami naszego kraju, a więc - w sensie prawnym - Polakami, których dotyczą prawa dziedziczenia takie same, jak każdego obywatela Polski, niezależnie od jego korzeni narodowościowych. Majątek obywateli Polski, umierających bezpotomnie, po wyczerpaniu poszukiwania spadkobierców, przechodzi na własność państwa. I to samo dotyczy majątku Polaków żydowskiego pochodzenia, którzy zmarli, nie pozostawiając spadkobierców. A wiemy, że w takiej sytuacji znajdują się kombinatorzy - a byliśmy świadkami takich sytuacji chociażby w Warszawie - którzy potrafili wskrzesić z grobu 148-letniego właściciela mieszkania tylko po to, by podpisał ''swój testament''. Ponadto, gdybyśmy przyjęli, że podstawą roszczeń jest czyjaś narodowość, pochodzenie, a nie obywatelstwo to spowodowalibyśmy falę roszczeń rzekomych potomków różnej narodowości, wszak w Polsce przedwojennej żyło niemało obywateli polskich o innej niż polska narodowości.
I jeszcze jedna nie mniej ważna sprawa. Reakcja Izraela na polską ustawę jest związana z czasem przedwyborczym, w którym politycy chcą się ''załapać'' na nośne hasło mające zwolenników, a w tym przypadku na niechęć do Polaków ze strony części Żydów, których propaganda zdołała przekonać do rzekomego antysemityzmu Polaków, choć w ramach owego ''antysemityzmu'' uratowali w czasie II wojny wielu Żydów, swoich sąsiadów, płacąc często własnym życiem i życiem własnej rodziny.
Olej
29.06.2021, 07:37
I na pożegnanie z personą, w męskim słowie - idź w piz.......u ze swoimi radami !!!!!!!!!!!!!!!!
bhl
29.06.2021, 07:37
Panie Wróblewski.
Nie strasz, nie strasz, bo się ze...
jerry
29.06.2021, 07:37
Sentencja Wróblewskiego to naiwność . Szwajcarzy zapłacili 1,75 mld przy rzeczywistych stanach kont w wysokości 60 mln dol. Tak ich postraszyli dywanowymi atakami PR ,że zapłacili zanim ustalili własny raport bankowców ( zapłacili z niego 0,5 mld dol. ) .
Organizacje żydowskie wyczyściły kraje zachodnie ( Francja ich pogoniła ) i otwarcie pisali ,że przyszedł czas na Europe wschodnią . I tutaj są prawdziwe pieniądze do wyrwania z uwagi na słabość polityczną tych krajów ( Łukaszenka jako jedyny odrzucił te roszczenia sformułowane w latach 90 tych . )
Maciej Piwowar
29.06.2021, 07:35
Szanowny Redaktorze Wróblewski.Premier powinien postawić sprawę Jasno wobec USA: 1)USA popiera Izrael ,Polska ZRYWA WSZYSTKIE Umowy na zakup Broni z USA i Izraela,Polska Oficjale Ogłasza ŻĄDANIE wycofanie wojsk USA Z Polski ,LIKWIDACJA baz I JEDNOSTEK WOJSKOWYCH USA W Polsce.2) Ta sprawo pokaże czy Premier>>> Rząd ma jąderka ,czy wydmuszki.Nie Ulegać Suweren za Rządem w tej Sprawie.
Olej
29.06.2021, 07:32
Panie Wróblewski ja na pana patrzę i widzę kogo innego aniżeli pan jesteś. I ja takich ,,wróblewskich'' już widziałem kiedyś i odi nie wiedzieć czemu zmienili miejsce posadowienia i juz nie są wróblewscy.
Każdy Polak wie czym dla niego jest twarz, którą ma się jedną. Gdybyśmy tę twarz dali sobie obes.......ć to będzie po nas.
Szwajcarzy powiadasz pan......Szwajcarzy zrobili to i tylko to aby zapłacić za to co robili wspólnie ze szwabami, w ramach neutralności, tak samo jak Szwedzi i kilku innych ,,etycznych czyściochów''.
aaron
29.06.2021, 07:30
Mienie bezspadkowe jest przepadkiem na rzecz państwa,w którym delikwencji mieszkali.Żydzi,to pazerna nacja,bowiem ich państwo nie istniało,kiedy rozgrywały się zdarzenia II wojny światowej,więc na jakiej zasadzie im się należy?
Anton
29.06.2021, 07:27
1. Trzeba iść w tym samym kierunku. Oskażyć Żydów o współpracę z Hitlerem.
Żydoskie oddziały SS. Ponadto współpraca ze Stalinem.
Mordowanie Polaków w czasie i po wojnie
Wystawić im rachunek za możliwość przebywania w naszym kraju przez setki lat
Zrobić z nich zbrodniarzy. Myślę, że w Izraelu to
potomkowie tych którzy służyli Hitlerowi i Stalinowi a także którzy ocaleli dzięki Polakom.
Więc wszyscy są coś winni. Nagłaśniać, szkalować. Mówić o finansowaniu Hitlera przez amerykańskich Żydów.
Dowodów jest wystarczająco dużo.
2. Po drugie przy każdej okazji, kiedy zechcą odszkodowania bezspadkowe, przypominać
o odszkodowaniach za współpracę z Hitlerem i Stalinem.
Być również beszczelnym jak oni. Po zapraszeniu Putina do Jad Waszem,
i nasr..niu na uhonorowanych tam osób "elity żydowskie"
nie zasługują na szacunek.
M.
29.06.2021, 07:26
Interpelacja nr 27162
do ministra pracy i polityki społecznej
w sprawie miesięcznych świadczeń na koszt polskiego podatnika w wysokości 100 euro dla poszkodowanych w wyniku Holocaustu....
Żydo-komuna w naszym kraju postara się " aby żyło sie im lepiej"
Czekam na konsekwentne działanie premiera Morawieckiego, czy POsąpi jak jego Poprzednicy? Jakby nie było doradzał Donaldowi T.
A tutaj link do całej ustawy z dnia Warszawa, dnia 26 czerwca 2014 r.
https://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=1D5D9E9D
do POPIS
29.06.2021, 07:21
chcieliście być psami żydów i jankesów i szczekaliście na Rosję to teraz ci, którym tak wiernie służycie jak psy traktują was jak psa, Polak to teraz w świecie oznaka wasalizmu, kundlizmu i lizania rowa
tr
29.06.2021, 07:21
Niestety Wróblewski głupio myślisz. Nie wolno ulegać szantażowi.
jula
29.06.2021, 07:20
dziennikarski lobbysta.
rychu
29.06.2021, 07:20
Do budy gudłaju łańcych dla was jest niezbędny
Anonim
29.06.2021, 07:17
Niech P. Wróblewski nie straszy Polaków. Mówi tak jak tuba Izraelska - pokazuje "scenariusz" co się stanie. To Żydzi potrzebują Polski , a nie odwrotnie. Na Polskich dowodach osobistych ( wysyłanych w tysiącach co rocznie do nich) przemieszczają się po Europie i jakoś wtedy im "Polskość" nie przeszkadza. To Żydzi chcą osiedlać się w Polsce , bo dla nich "druga ojczyzna". A sprawcami całej tragedii Narodu Polskiego do którego należeli też Żydzi ( Tak byli obywatelami Polski !!!) są tylko i wyłącznie imperialistyczne Niemcy , które miały wizję wielkiej Europy dla siebie. To Niemcy uskuteczniali w latach 39-45 najprawdziwsze NIEWOLNICTWO w Europie i co i cisza. Kiedy Niemcy wypłacą PRAWDZIWE odszkodowania żyjącym jeszcze wspólczesnym niewolnikom Polskim i Żydowskim.
robaczek
29.06.2021, 07:16
O żadną ustawe nie chodzi ;] ...................................................... PIS SIE ZNOWU PROBUJE KREOWAC NA WYBAWCE PRZED ZEWNETRZNYM WROGIEM!! .................. a w tym wypadku probuja odebrać Konfederacji ;] .............. tam najwięcej antysemitów.............................. NO TOZ TO ZWYKLA MANIPULACJA WYBORCAMI JEST ;] ........................ piękne ;] .................... ŁYKAĆ I GRYŹC KOGO PAN WSKAZUJE!!!! ;]
Jerzy
29.06.2021, 07:14
a za co mamy im płacić? przecież to żydzi kolaboranci zajmowali się gazowaniem ludzi, to oni ponoszą odpowiedzialność za tzw. holocaust i to oni powinni nam odszkodowania wypłacać...
abcd
29.06.2021, 07:13
To tylko pierwsza kostka domina. To niemożliwe, aby Wróblewski tego nie widział, więc o co mu chodzi? Po kiedy już uznamy siebie za oprawców żydów, to będzie trzeba uznać siebie za oprawców homoseksualistów i nadać "prawa" LGBT w tym prawa adopcji. Będziemy musieli walczyć z rasizmem, wpuszczać nielegalnych imigrantów i uchwalić aborcję na życzenie... Przecież tu nie chodzi tylko o żydów - ma być w Polsce tak, jak na zachodzie.
bogdanus
29.06.2021, 07:10
W tym wszystkim ważna jest umiejętność przebierania, co jest ważne i może mieć negatywne konsekwencje dla bezpieczeństwa polski. Ta chciwość i naciski nie mają znaczenia strategicznego i wszyscy o tym wiedzą., co potwierdza prawo międzynarodowe. Próbują a może się uda, prawo jest dziurawe i wyłudzimy miliardy. Może my się zwrócimy do USA i Izraela o zwrot majątku Polaków, mieszkających w tych krajach, którzy nie zostawili spadkobierców. Prawda że te niby poważne państwa ośmieszają się, wszędzie żyją głupki.
Wies
29.06.2021, 07:02
Mafia też tak mówi.
Izrael Rappaport
29.06.2021, 07:01
Elementarna zasada: Lepszy i silniejszy nie płaci gorszemu i słabemu.
Anonim
29.06.2021, 06:58
Gdy Polska coś zapłaci to będzie gadka: - płacą, czyli są winni, czyli powinni płacić więcej!
Trzeba żydom wystawić rachunek
29.06.2021, 06:58
...za lichwę w czasie zaborów i za ich zbrodnie na Polakach w czasach sowieckiej okupacji?
Roman
29.06.2021, 06:55
A kiedy Żydzi zapłacą Palestyńczykom ?
Jawny
29.06.2021, 06:55
Ustępowanie bez powodu tylko zwiększa bezczelność. Polacy, ile można? To nieprawda, że gdy zapłacimy (za co?) odczepią się. Będą eskalować. Oni są bez honoru i sumienia.
Wyborca
29.06.2021, 06:54
W Imię prawdy i pamięci ofiar tego barbarzyństwa nie wolno nam ustępować i płacić NIE i koniec, te roszczenia mają patrząc na to z boku są perfidne i wręcz demoniczne bo tańczy się tu i kupczy tragedią ludzką niezależnie czy USA i Izrael trzęsą światem czy nie, to właśnie to robią. ( jeśli zapłacimy to jutro będziemy płacić niemcom za straty wojenne w 39 r a później kto wie co jeszcze )My nie jesteśmy Szwajcarią mamy zbyt duże zasoby naturalne w tym energetyczne i jesteśmy położeni na zbyt ważnym miejscu na mapie europy będą nas grilować cały czas niezależnie czy zapłacimy czy nie.Zwykłym obywatelom polecam modlitwę w tej intencji a ona czyni wielkie cuda . Nie dawać się ludzie i uszy do góry pozdrawiam
ale przekupni
29.06.2021, 06:48
mozna by bylo zaplacic ale Polska nic nie zrobila zeby na siebie ta wine przejmowac i placic. Swoja droga mozna Zydow mordowac zaplacic i siedza cicho niebywaly narod
Anonim
29.06.2021, 06:46
Możesz im zapłacić z własnej kasy . I co ty na to ????
Anonim
29.06.2021, 06:45
Z szantażystami się nie negocjuje.
Prawda
29.06.2021, 06:41
Zydzi jeszcze zapłaca za Chamsto i Nieprawde Chciwa
Komentarze
147 komentarzyDodawanie komentarzy wymaga zalogowania.
Skopiowałem z googla "Pogrom w Jedwabnem - Wikipedia, wolna encyklopedia". Źródeł potwierdzających prawdziwość tych relacji jest wiele.
Nie podajesz źródła owych "rewelacji". Cos mi to zajeżdża "światowej sławy historykiem" niejakim Grossem, który na zamówienie światowego Sanhedrynu, dobrze opłacany, napisze wszystko, co mu parchy każą! W tle są dziesiątki miliardów dolarów, które przemysł holocaust ma wyłudzić od Polaków posługując się szantażem, kłamstwem i bezczelnoscią!
Trzeba pomóc finansowo Palestyńczykom zzzeby mogli zdobyć skuteczną militarną broń. i żydki podkulą ogon pod siebie.
Potomkowie szmalcowników już podnoszą wycie, kasę muszą oddać.
Grupa przetrzymywanych na rynku żydowskich mężczyzn (około 40–50 osób, w tym rabin) została zmuszona do rozbicia pomnika Lenina, który stał na skwerku przy rynku od czasu zajęcia miasta przez wojska radzieckie. Około południa grupa polskich mieszkańców Jedwabnego zmusiła tych mężczyzn do zaniesienia połamanego pomnika pod stodołę, znajdującą się za miastem. Tam mężczyźni ci zostali przez prowadzących ich Polaków zabici, a ich ciała razem z połamanym pomnikiem wrzucono do wykopanego wcześniej dołu[18]. Po południu kolejna grupa jedwabieńskich Żydów, w liczbie około 300 osób, została również wyprowadzona z rynku. W grupie tej znajdowały się osoby różnej płci i wieku, mężczyźni, kobiety i dzieci. Ludzi tych polscy mieszkańcy Jedwabnego wprowadzili do drewnianej, krytej strzechą stodoły znajdującej się za miastem, a następnie stodołę zamknęli, oblali naftą i podpalili. Pojawiały się pojedyncze relacje, że zdarzenie to dokumentowali fotograficznie Niemcy, jednak zdjęć takich nie odnaleziono. Śledztwo IPN dowiodło, że zabójstwo to zostało zaplanowane i dokonane przez polskich cywilnych mieszkańców Jedwabnego i okolicznych miejscowości, w liczbie około 40 mężczyzn uzbrojonych w kije, orczyki i inne narzędzia. Zbrodni dokonano z niemieckiej inspiracji – niemieccy żandarmi i funkcjonariusze SD znajdowali się tego dnia w mieście i swoją obecnością przyzwalali na dokonanie morderstwa[19]. Po dokonaniu zbrodni sprawcy i inne osoby zrabowały dobytek zamordowanych. Pozostała część mieszkańców Jedwabnego zachowała się biernie w czasie morderstwa i rabunków. Śledztwo IPN nie ustaliło, czy bierność ta wynikała z zastraszenia przez sprawców zbrodni, czy z przyzwolenia na nią[20]. W lipcu 1941, bezpośrednio po pogromie, w Jedwabnem utworzono getto dla ok. 100 ocalałych Żydów[21]. Zostało ono zlikwidowane jesienią 1942, a ludność żydowską wywieziono do getta w Łomży[21].
Polska istniała 20 lat i żaden Żyd zaciągając pożyczkę na kupno kamienicy nie był w stanie jej spłacić, do wybuchu wojny/
Łżesz gudłaju
Pytanie, kto zasila konto pana "Wróblewskiego"...
Zaprzestac dawania obywatelstwa polskiego mieszkancom Izraela,a tym ktorzy nie mowia po polsku trzeba je odebrac.
Co za głupoty, ruscy wysłali w latach 40 stych , wiele tysięcy żydów aby przejęli wszystkie węzłowe stanowiska od wojska i PUB przez przemysł do prawa i szkolnictwa. Jak dotąd strasznie prześladowani Kuroń, Michnik i inni walterowcy nie wyjechali nie mówiąc o innych aktorach, bankowcach itd. Rosjanie mogliby opublikować dokumenty z obozów które przejęli ale oczywiście tego nie zrobią. Gorbaczow obiecał ale zrezygnował (ciekawe dlaczego?)
Nie wiem ile to jest w pieniądzach ale wiem jedno że Żydzi zaraz po wojnie obsiedli wszystkie resorty siłowe wraz z sądami i zamordowali prawie 50 tysięcy polskich patriotów !! . Jeden tylko Żyd Morel zamordował 1800 Polaków . Zmarł w Izraelu pobierając polską emeryturę .
Żyd Wróblewski rozumuje po żydowsku . Cholera ....takich mamy niestety dziennikarzy . Jak nie Żyd to zdrajca .
To sprzedaj swój majątek i im zapłać.
Telewizja Niezależna Polonia dotarła do następnego naocznego świadka niemieckiej zbrodni w Jedwabnem 10 lipca 1941. Pan Stefan Boczkowski miał wtedy 12 lat i był naocznym świadkiem tego, co rzeczywiście działo się w Jedwabnem. Według niedokończonego śledztwa Instytutu Pamięci Narodowej, sprawcą i wykonawcą zbrodni w Jedwabnem, tak jak i w sąsiednich okolicach był oddział Einsatzkomando SS Zichenau-Schröttersburg – Ciechanów – Płock, który to oddział otrzymał rozkaz przeprowadzenia czystki w Łomżyńskiem. Dowódcą tego oddziału był urodzony 12 sierpnia 1911 roku w Strassburgu, w Alzacji Hauptsturmführer SS Hermann Schaper, członek SS nr 3484 a późniejszy komisarz policji kryminalnej III Rzeszy, który wsławił się okrucieństwem w dowodzeniu i braniu udziału w egzekucjach ludności zarówno żydowskiej jak i polskiej w Wiznej, Wąsoszy, Radziłowie, Jedwabnym, Łomży, Tykocinie , Rutkach, Piątnicy, Zambrowie, na terenach Związku Radzieckiego i gdzie indziej. Ukrywający się pod zmienionym nazwiskiem po wojnie w Niemczech został wreszcie, w procesie gestapo w roku 1976, postawiony przed sądem w mieście Giessen w Hesji którego werdykt stwierdził ostatecznie, że Schaper oraz czterech innych członków komando SS Zichenau- Schröttersburg winni są współudziału w mordzie na Polakach i Żydach na terenie wiosek i miasteczek powiatu łomżyńskiego. Wyrok sześciu lat więzienia został niestety odrzucony z powodu złego stanu zdrowia oskarżonego. Hermann Schaper zmarł, mając dziewięćdziesiąt kilka lat, nie ukarany za swoje zbrodnie i dożywając spokojnie swojego życia w Niemczech, jak tysiące jemu podobnych zbrodniarzy niemieckich. Według niektórych źródeł, pełna dokumentacja zbrodni Hermanna Schapera oraz jego Einsatzkomando SS Zichenau-Schröttersburg która została przechwycona w czasie wojny przez Rosjan znajduje się zarówno w posiadaniu IPN jak i historyków izraelskich,którzy swego czasu badali wnikliwie zbrodnie tego oddziału. Zbrodnia w Jedwabnem, w 1941 roku na terenie okupowanej przez Niemców Polski, została dokonana przez Niemców, z ich inicjatywy i pod ich całkowitą kontrolą, jak tysiące podobnych zbrodni niemieckich w Polsce i bez jakiegokolwiek udziału sprawczego jakiegokolwiek Polaka.
ZYDZI SA WINNI POLSCE 18 BILIONOW DOLAROW ZA POBYT 8 WIEKOW W NASZYM KRAJU TAKA JEST PRAWDA
Jednak Polakiem sie nie zostaje,Polakiem sie jest !bo konflikt interesow nastepuje.
PAN WRÓBLEWSKI PO OJCU FEJGIN - SAM POCHODZENIA ŻYDOWSKIEGO: wpisz w wikipedi!!!!!!!!!! Ojciec – Andrzej Wróblewski (do 1940 Andrzej Fejgin, urodzony w rodzinie żydowskiej)[14], także dziennikarz, krytyk teatralny. Matka – Wanda Wróblewska (do 1940 Wanda Feyn, także pochodziła z rodziny żydowskiej), reżyser, założyciel i dyrektor Teatru Ziemi Mazowieckiej w Warszawie[15]. Podczas okupacji niemieckiej ukrywali się wraz z mężem Andrzejem pod przybranym nazwiskiem Wróblewscy, będąc w konspiracji pomagali także innym Żydom w ukrywaniu się[16]. Żona Agnieszka i syn Tomasz także są dziennikarzami.
Tak Panie Wróblewski, nie zapłacimy OBCYM Żydom OKUPU za POLSKICH ŻYDÓW którzy oddali życie w walce o wolna Polskę w powstaniu w Getcie i Powstaniu Warszawskim..
Zapłacimy i co? Na pytanie czemu zapłaciliśmy powiemy, że byliśmy sprawcami? O to chodzi? Im trak ale "naszym" politykom też? Odszkodowanie powinni zapłacić Niemcy za zrabowany w trakcie wojny majątek. Polski rząd podpisał umowy z 14 krajami w tym z USA i wypłacił w sumie kwotę 250 mln dolarów, jeszcze w czasach Cyrankiewicza jako środki na pokrycie ewentualnych roszczeń, tym samym o "odszkodowania" powinni zwracać się do swoich rządów do USA również.
No cóż, trudno, trzeba będzie sie ponownie UKŁADAĆ z CCCP-em. Putin z miłą chęcią powróci do swoich BAZ WOJSKOWYCH w LEGNICY, ŚWIDNICY, BORNEGO SULINOWA i innych miejsc i na następne 40 lat będziemy mieli spokój od żydów, Putin w takim razie nas OBRONI. Jak USA nie chce nas to zechce CCCP. I już. Jak żydzi zaczęli PODSKAKIWAĆ to SOWIECI wygonili w 1968 roku z POLSKI żydów. Wcześniej jak zaczęli podskakiwać w wojsku to Gen. Jaruzelskie oczyścił POLSKIE WOJSKO z ŻYDOWSKICH DEKOWNIKÓW którzy chcieli POLSKĘ DOIĆ. A może powtórka z ROZRYWKI???? Jakoś okrągły stół Rosjanom nie przeszkadzał, a nawet sami go PRZYGOTOWALI z Jaruzelskim i Kiszczakiem..
Pięknie mnie zacytowałeś :) Już to pisywałam...sama prawda
Identyczną analizę przedstawił ponad rok temu mój Przyjaciel Krzysztof. Jednak dobrze mieć autorytet.
Twoj sasiad urzadzil sobie party w twoim ogrodku. Byla tez laska z wioski obok i sasiad wybil jej zeby ale to ty masz zaplacic za dentyste.
Nie rozmawiać i nie wpuszczać, chyba że w maliny...
Żyd mieszkał w kamienicy którą kupił za pożyczkę zaciągniętą z polskiego banku. Pożyczki nie zdążył spłacić bo Niemiec zabił Żyda i dodatkowo zburzył kamienicę. Polak kamienicę odbudował za swoje pieniądze. Niemiec zapłacił odszkodowanie innemu Żydowi ,a jeszcze inny Żyd domaga się zwrotu kamienicy od Polaka ...
Płacenie komuś odszkodowania to zawsze wskazanie winnego lub przyznanie się do własnej winy ...
Gdy się mafii w terminie płaci haracz, też ma się spokój.
Jeden z pracowników banku szwajcarskiego poinformował dziennikarzy, że dyrekcja kradnie pieniądze i likwiduje konta ofiar holokaustu. Według wielu wpisujących Żydzi mogą być okradani i nie maja prawa domagać się zwrotu ukradzionych pieniędzy. Tyle w temacie.
Pizdziaty durniu, szwajcarzy okradli zydowskie konta, musieli oddawac to co ukradli.
W telewizji widziałem wystąpienie świadka pogromu w Jedwabnem, który jest Polakiem i potwierdził dobrowolny udział miejscowych Polaków w spaleniu Żydów w stodole. IPN posiada również zeznania innych świadków. W Niemczech nie ma dokumentu, w którym wymieniony jest oddział i dowódca SS wykonawca zbrodni w Jedwabnem. Napisz gdzie twoim zdaniem ten dokument się znajduje. Chce go zobaczyć.
rebeliancie, tam jest też kasa nieboszczki pzpr, fozz i tym podobne sałatki. Mają tam nawet swojego kasjera do pilnowania tej sałaty.
Co to za parszywa owca ten wróblopodobny?
Z gangsterami się nie negocjuje, ale się do nich .... wiadomo co. I tyle, należy ich traktować jak terrorystów, kidnaperów i nazistów. Tyle w temacie. Mośkowi ani krok wstecz.
A my na to: niech Szwajcaria zapłaci i Polakom - tam trafiały finanse wyduszone z Polski zarówno przez Hitlera jak i ZSRR.
Pieczeniarz – człowiek mający skłonności do żywienia się cudzym kosztem, lubiący dobrze zjeść na cudzy koszt; darmozjad.
to były konta przedwojenne, wtedy nie przyjmowali polskich nazwisk.
Tak się piep*zy panie Wróblewski, jak się nie do końca jest uczciwym w temacie. Jawi się pan jako lobbysta żydowskich pieczeniarzy.
Żydzi przejęli kasę z bez spadkowych kont z banków Szwajcarskich, a kto potwierdził że ich właścicielami byli Żydzi. Żydzi przyjmowali Polskie nazwiska.
Pomijając rozbieżność między kwotami - żądania 60 mld , realnie 700 mln efektywnie wyrwali 1,5 mld czyli i tak więcej niż się należało to mam dwie wątpliwości - po pierwsze - czy faktycznie wypłacone środki trafiły do spadkobierców - myślę, że wątpię, przejeły je jakieś organizacje a nie ci którzy utracili i po drugie - znając ich zaciekłość przeciw Polsce czy mamy jakąkolwiek gwarancję, że wypłacenie jakich "odszkodowań" organizacją a nie spadkobiercą daje nam gwarancję spokoju? O ile na piewsze pytanie można pewnie gdzieś znależć informacje to drugi to SF
Kryzys czyli szansa. Mamy szansę Wiedzieć: mamy gwaranta bezpieczeństwa czy raczej bardzo obrotną panią która nas sprzeda za kasę. Jeśli sprzeda to narazi swoje bezpieczeństwo bo Rosjanie wyślą tu zielonych albo walną taktyczną? A jeśli w Izraelu wygrywa się wybory licytując się kto bardziej nienawidzi kraju pochodzenia większość Żydów to na co nam oni? Żydzi rządzą? Z Żydami warto żyć? A może Żydów kochają?
Tam gdzie Żyd tam zawsze jest problem .!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szwajcarzy zapłacili Żydom nie swoimi pieniędzmi i tyle w temacie.!
Co za bzdura i wciskanie ludziom ciemnoty. Naszym obowiązkiem jest stać na straży prawdy historycznej. Jesteśmy to winni ofiarom. To nie hagada tylko historia. Żadne plemienne koncepcje nie zmienią faktów. Skoro druga strona wybiera kłamstwo, tym głośniej musimy krzyczeć o tym oszustwie.
Nie możemy dać Żydom ani grosza, nawet złamanego. Z żądaniami mogą iść tylko do Reichu od którego już swoje dostali. Jak mogą żądać od nas ofiar niemieckich jakichkolwiek pieniędzy, skoro żyli sobie u nas przez kilkaset lat jak nigdzie na świecie. Nie akceptuję ich mentalności i pazerności. Wszyscy ich wyrzucali z hukiem. A najukochańsi dla nich Niemcy zgotowali im zagładę.
Trudno zamiast wojsk USA zaprosimy Chińskie .... Równie skuteczne w odstraszaniu Rosji !
Poszukujesz kobiety? To dobrze trafiłeś bo ja szukam faceta! Dyskretnego, ale przede wszystkim zadbanego do dyskretnych seks spotkań po pracy. Oferuję, wszystko to co może sprawić nam przyjemność. Jeżeli chcesz wiedzieć czegoś więcej o mnie to dzwoń, pisz, przyjedź. Numer telefonu i więcej fotek wrzuciłam na swój profil tutaj: www.cutt.ly/monika89
Jedyne co żydom należy się od Polski to rachunek za kolaboracje z sojusznikiem Hitlera- Stalinem oraz za straty wizerunkowe poniesione przez to trwające od lat zniesławianie. Jako, że Izrael był bezpiecznym schronieniem dla zbrodniarzy pokroju Morela, należy zażądać odszkodowań. Pamięć o ofiarach żydów w Polsce nie jest dostatecznie upamiętniona. Nie można pozwolić żeby ten rabunek trwał nadal. Za względu na elementarną sprawiedliwość, pamięć o pomordowanych i okradzionych
Rząd Polski powinien zagrozić zerwaniem stosunków dyplomatycznych z Izraelem.Może wtedy inne narody zrozumieją politykę tej zbrodniczej nacji.
Ludzie mądrzy już dawno dostrzegli, że żydzi stanowią zagrożenie dla państwa, które je gości. Nie wiem, czym kierowano się w Polsce, przyjmując ich bez żadnych limitów i nadając im wiele nienależnych praw. Podejrzewam, że u nas dużą rolę odegrała religia. Teraz widać jak straszny popełniono błąd.
Tak naprawde to nasza postawa mamy jako katolicy obowiazek pokazywac Zydom Chrystusa. Musimy niestety znosic te klamstwa i potwarze i wytrwac i modlic sie o ich nawrocenie.
Franciszek Liszt: Nadejdzie dzień, gdy wszystkie narody, pośród których mieszkają dziś Żydzi, będą musiały stanąć przed problemem całkowitego ich wypędzenia - problemem życia i śmierci, zdrowia lub chronicznej choroby, pokojowej egzystencji albo nieustających niepokojów społecznych.
Polska potrzebuje odważnych polityków, a nie jakichś tam wystraszonych Wróblewskich. To, że w szwajcarskich było deponowane złoto, pieniądze, biżuteria żydowskie - to fakt. A że banki szwajcarskie są w rękach żydowskich, to im wypłacili. Polacy żydkom nic nie zrabowali. Niemcy mordowali, rabowali, bombardowali. Niemcy żydkom zapłacili, a Polakom nie zapłacili. Z jakiej paki Polacy mają płacić żydom za straty wojenne, za ich skradzione mienie, za ich zbombardowane kamienice i domy? A po wlojnie, kto przeżył, mógł wrócić na swoją posiadłość. A jak nie chcieli wrócić, bo już nic nie zostało, albo zostało całkowicie zniszczone i wyjechali do Izraela lub USA, to teraz po 70 latach (mało kto z nich żyje), a Polacy odbudowywali, remontowali, wydawali swoje uciułane pieniądze i nagle żydzi chcą odszkodowań. Toż to okradanie Polaków i Polski w biały dzień. Na to nigdy nie może być zgody. A jak jakiś idiota Wróblewski (może w jego rodzinie byli szmalcownicy, co wyrządzili krzywdę żydom) chce płacić, to niech płaci ze swoich pieniędzy, a nie z pieniędzy podatników . żydzi niech płacą odszkodowania za mordy na Polakach i wyrządzone krzywdy Polakom po 1945 roku. Tak wygląda sprawiedliwy rachunek.
Należy im się trochę gruzu i to od Niemców.
Nie życzymy sobie, żeby Izrael nadawal medale zdrajcom Polski. Żyd był w czasie wojny takim samym wrogiem jak Niemiec czy sowiet. Pomoc wrogowi w czasie wojny jest ZDRADĄ
Pan Wróblewsky ... my Pana placimy, Pan dobrze mowisz ... szalom
Żydom jedyne co się należy to trochę gruzu ze zniszczonej przez niemców Polski.
A z jakim bogactwem to , puscili ich "dobrzy ludzie" by do nas mogli przyjsc ???? Nie golo i wesolo .To skad tera niby se myslo ze cos od siebie mieli i im sie nalezy ???? Oni dobrzy ludzie ino cezar swinia , ze od razu nie ubil wszystkich , jak ich najwyzszych kaplanow 70 roku !!! Ile by ziemia niemusiala cierpiec !!!! A jekie sa nasze bilanse , tak po prawdzie ???? https://www.youtube.com/watch?v=a8KfteiG5RM&t=2s
Same kłamstwa i półprawdy! Np.sprawę hipotetycznego pogromu w Jedwabnem sami Żydzi przestali nagłaśniać, kiedy w czasie próby ekshumacji, którą natychmiast przerwano, sypnęły się spod łopat łuski od mauzera! Żydzi natychmiast znaleźli podstawę religijną, że nie można zakłócać spokoju zmarłym. W Niemczech znaleziono dokumenty, w których wymieniony jest oddział i dowódca SS który dokonał mordu na Żydach! Nie jest trudno znaleźć te dane w internecie tylko trzeba chcieć!
panie, Panie zagalopowałeś się pan, chcesz to ze swojego dawaj bezczelny typie. Dyrdymały waść prawisz niczym sołtys kierdziołek. Komunista czy chory?????
1012 rok - Cesarz Niemiecki Henryk II wypędza Żydów z Moguncji 1288 rok - Regent Królestwa Neapolu Robert d'Artois nakazuje wypędzenie Żydów z całych południowych Włoch 1290 rok - Król Anglii Edward I wydaje edykt o wygnaniu Żydów (wszystkich Żydów, w liczbie ok. 16 tys., załadowano na statki i odesłano na kontynent, dotarli tylko nieliczni, bo większość Anglicy najpierw obrabowali, a potem potopili) 1346 rok - wygnano Żydów z Bazylei w Szwajcarii 1360 rok - wygnano ich z Węgier 1394 rok - z Francji 1421 rok - z Austrii 1491 rok - wygnanie Żydów z Rawenny 1492 rok - Królowie Hiszpanii Izabela I Kastylijska i Ferdynand II Aragoński wydali edykt nakazujący wypędzenie Żydów z Królestwa Hiszpanii i wszystkich jej posiadłości 1493 rok - Król Sycylii Ferdynand II Aragoński wyrzuca Żydów ze swojego królestwa 1495-1503 Żydzi zostali wygnani z Litwy 1496 rok - Żydów wypędzono z Portugalii (edykt Króla Manuela I Szczęśliwego), również w tym samym roku Cesarz Rzymski Maksymilian I Habsburg wypędził Żydów ze wszystkich swoich dziedzicznych ziem 1510 rok - Żydzi zostają wygnani z Brandenburgii 1547 rok - Car "Wszech Rusi" Iwan Grozny odmawia Żydom prawa zamieszkania w Rosji, a nawet przejazdu przez swoje państwo! 1550 rok - Żydzi zostają wygnani z Genui 1571 rok - Republika Wenecka podejmuje decyzje o wygnaniu wszystkich Żydów z Wenecji i z wysp adriatyckich Kiedy w 1528 roku Niderlandy dostają się pod władzę Cesarza Rzymskiego Karola V Habsburga wszyscy Żydzi zostają wypędzeni 1590 rok - Król Hiszpanii Filip II nakazuje wyrzucenie Żydów z Lombardii... ...wszystkim wygnaniom Żydów towarzyszyły krwawe pogromy i powszechne prześladowanie... uciekali głównie do Polski, która sami nazwali "Paradisus Ludaeorum" (Żydowski Raj). W XVI wieku 3/4 wszystkich Żydów żyjących na świecie mieszkało w Polsce! Teraz doszło do tego, ze ich premier, Benjamin Netanjahu w przemówieniu wygłoszonym w dniu 14.02.br., na terenie Polski, w gmachu Muzeum Historii Żydów Polskich (wybudowanym przez Polaków kosztem 300 mln zł i utrzymywanym przez Polaków kosztem ponad 10 mln zł rocznie!), oskarża nas, czyli cały Naród Polski, o to ze współpracowaliśmy z nazistowskim reżimem w zabijaniu Żydów w ramach Holokaustu!
Panie Wroblewski, To nie takie proste jak sie panu wydaje. Po pierwsze gdy zaczniemy negocjacje to oficjalnie przyznamy sie do tej zbrodni. A po drugie jak juz bedziemy napietnowani to nie sadze, ze skonczy sie tylko na tych roszczeniach. To moze pociagnac nastepna lawine roszczen bo tu chodzi tylko o kase. Po trzecie czym niby mamy placic? Oddac panstwowe lasy? Ziemie? To stworzy nowa elite zydowska w polsce i zachwieje i tak watla niepodlegloscia Polski.
.. dobrze PISesz bracie pejsie ... my to nawet muchy by nieukrzyzowali ... dobrzy ludzie ... obrzezany ... szalom
A z jakiej to racji?Był kat i np. dwie ofiary kata,a teraz jedna z ofiar ma dać zadośćuczynienie drugiej ofierze za zbrodnie kata.Niech im dają Niemcy,bo to oni wywołali wojnę.
Panie Wroblewski jak sobie przypomne moja babcie ktora cala we lzach byla gdy mowila o wojnie,mimo ze na froncie nie byla i mojego dzadka partazanta jak pobiegl do zydow aby ich ostrzec ze Niemcy tuz tuz i niech chwytaja za bron i tych zydow ktorzy mu odpowiedzieli ze od obrony jestes ty, to szlak mnie trafia jak czytam pana podteksty. Ze niby co...?
... figa z makiem ... morderca narodow ... https://www.youtube.com/watch?v=cRWMZLN0LMQ&t=21s
Nie!!! Stanowcze nie!!!
Medal Sprawiedliwy Wśród Narodów Świata otrzymało: 7.112 Polaków, 5.851 Holendrów, 4.130 Francuzów, 2.659 Ukraińców, 638 Niemców. Między listopadem 1942 r., a lutym 1943 r. we wsi Ludmiłówka i jej okolicach w powiecie kraśnickim Grzegorz Korczyński i podlegli mu partyzanci z Gwardii Ludowej zamordowali około 100 Żydów (głównie kobiet i dzieci). W dniu 17 sierpnia 1944 r. w Lesie Siekierzyńskim (Świętokrzyskie) oddział AK "Barwy Białe" dokonał egzekucji 58 ukrywających się Żydów. Ciała pomordowanych zostały okradzione i zakopane. Wykonawcy egzekucji po wojnie byli sądzeni, przyznali się do winy i nie potrafili określić motywów zbrodni. Główny winowajca, który wydał stosowny rozkaz porucznik Kazimierz Olchowik "Zawisza" nie był sądzony, został ukarany przez AK odebraniem dowództwa. W okresie powojennym uciekł do Australii, gdzie zmarł w 1979 r. Każdy może w google wpisać hasło: "zbrodnia w Lesie Siekierzyńskim" i przeczytać szczegóły. W lipcu 1941 r. miały miejsce pogromy dokonane przez miejscową ludność, m. in. w Jedwabnem, Szczuczynie.... W nocy z 11 na 12 września 1944 r. w czasie powstania warszawskiego żołnierze z oddziału Generała Wacława Stykowskiego, przy ul. Prostej na Woli dokonali egzekucji kilkunastu ukrywających się Żydów. W większości były to kobiety i małe dzieci. W dniu 4 lipca 1946 r. miał miejsce pogrom kielecki, w którym zamordowanych zostało 42 Żydów. Brak jest jakichkolwiek dowodów na prowokację ze strony ówczesnej władzy. W 1968 roku wielu Żydów zostało przymusowo wysiedlonych z Polski. Stosunki polsko-żydowskie nie można rysować w barwach czarno-białych. Większość wpisów jest bardzo stronniczych: Polacy są zawsze niewinni, a Żydzi są obwiniani za wszelkie zło na świecie.
To wszystko jest winą Trybunału Konstytucyjnego Andrzeja Rzeplińskiego .Jak mógł wydać tak ważne orzeczenie bez konsultacji z Izraelem . Gdzie szacunek dla ofiar holokaustu ?
W takiej sytuacji należy zerwać wszelkie stosunki dyplomatyczne z Izraelem!
Warsaw Enterprise Institute,to typowa instytucja masonska.,
różnicę między Szwajcarią a Polską widzę taką, że Helweci oddali kasę po obywatelach nieszwajcarskich, a Polacy nie mogą oddać majątku po polskich obywatelach. Tak samo jest w innych krajach, w tym w USA, Izraelu i Szwajcarii właśnie.
Kto wie, kto wie czy nie należało przyjąć propozycji Adolfka a nie wykrwawiać się za parchów//
im sybciej ,tym lepiej,najlepiej na wczoraj
weź wróbel i nie pier/do/l ,na swiecie nie jedynie zydousa sa ,są jeszcze chiny i rosja ,nic nie jest na zawsze
Już kundle się przebudziły. Podkuliły ogony i gotowi płacić. Ze Szwajcarią sprawa była inna, a i tak ci gangsterzy z żydowskich organizacji ich oszukali. Żydzi powołali "ekspertów" którzy obliczyli depozyty ofiar holokaustu na ponad 19 mld dolarów. Szwajcarzy zapłacili, ale powołali międzynarodową komisję, która po kilku latach żmudnej pracy wiarygodnie ustaliła, że tych żydowskich depozytów jest coś ponad 30 mln. Wszystko udokumentowali, ale żydki nic oddać nie chcą, bo pieniędzy już niema.
Żyd honoru nie ma, zamiast niego ma portfel!
Taki niby Wroblewski,ale syn Fejgina.
Czyli polska nie zaplacui ani grosza szmondakom.
Jeśli trafi się kiedyś kolejny Adolfek,/a trafi/ to niech żaden Żydek do moich drzwi nie puka!
To jest prowokacja poltyczna.
Z tego wynika logicznie,ze wiarygodnosc rowniez tych wojsk ,ktora jest w Polsce,jest nieduza. Idioci przewaznie nie zdaja sobie sprawy z tego,co mowia.
Wiecie Żydki, że zafundowaliście sobie właśnie czterdzieści milionów wrogów a zbyt wielu przyjaciół nie macie!
Departament Stanu co robił do tej pory, że Niemcy do dziś nie wypłaciły Polsce reparacji za II wojnę światową, za terror jaki zgotowali nam Polakom, bo z Żydami się rozliczyli.
Man nadzieję, że Palestyńczycy i Irańczycy znajdą ostateczne rozwiązanie!
Ten pajac ma nas za glupcow? jak jest cos winien moskom to ze swojej kieszeni.w W tym przypadku placily banki baranie.
Ach, gdyby tylko "Sprawiedliwi Wśród Narodów Świata" wiedzieli jaki efekt da ich heroiczne poświęcenie, w Yad Vashem nie rosłoby żadne polskie drzewko!
Nie istnieje coś takiego jak antysemityzm, to wytwór jude... juderealizm to słowo klucz, karzełku intelektualny. Ale w jednym masz rację, pissdy dzielą, zreszta jak twój pomiot, warci siebie
Przecież Tomasz Wróblewski to chazarski żyd o rodowym nazwisku Fejgin, więc myśli po żydowsku, a nie po polsku.
Ach ten Adolf, ten Adolf, nie lubię osobników niedokładnych!
Panie Wróblewski, jest coś takiego jak prawda i przyzwoitość. Niestety dla Pana te wartości są całkowicie obce tak samo jak los Polski i Polaków.
Dlaczego my nie podnosimy sprawy wymordowania po wojnie przez żydowskich siepaczy z UB i żydowskich "sędziów" kilkudziesięciu tysięcy polskich patriotów, akowców?? Jakoś biernie przyjmujemy ciosy od parchów i szabesgojów!
To proste. Niemcy oddadzą Polsce 1 bilion euro za szkody materialne plus po 1 milion euro za każdego zamordowanego obywatela Polski, razem 7 bilionów euro. My odpalimy Żydom 3 biliony euro za każdego zamordowanego obywatela polskiego pochodzenia żydowskiego + część ze strat materialnych i będzie git.
Kiedy tą żydowską mafię żądającą haraczu od Polski postawi się przed sądem?!!!
2-gi dzień nowenny przy figurze Matki Boskiej przy Kościele jednej z Parafii w Polsce, z udziałem wiernych, w intencji- Aby przez nawrócenie ludzi upadły masońskie plany szczepień i zniewolenia ludzkości.
Tomasz pochodzi z zacnej starej żydowskiej rodziny, jest synem Andrzeja Fejgina. Myślę, że to wiele wyjaśnia! Shalom!
żydzi domagali się 60 000 000 000 dolarów, po kontroli udowodniono 700 mln, a żydzi i tak wyrwali 1 500 000 000 dolarów. Za co 800 000? Za spokój. Na jakiś czas.
Szwajcaria wzbogacila sie na wojnie, cyklon B byl produkowany w Szwajcarii, banksterzy dobrze wiedzieli skad te dobra plyna i PO co jest gaz. Porownywac polskie pieklo do Szwajcarii to jakis sabotaz. Nikt nie pamieta juz dzieci polskie odbierane matkom aby je zniemczyc przyp. Blond wlosy i niebieskie oczka itp itd,
Jak gospodarz nie chce kupić maszyny bo za droga,proponuje by kupili razem z sąsiadem na spółkę.Za każdym razem słyszę,z tym h.. nigdy.Nie potrafimy w zgodzie żyć z sąsiadami i to jest nasza cecha narodowa.Gospodarz woli kupić maszynę sam którą używa dwa tygodnie w roku by pokazać sąsiadowi że go stać,choć kupił na raty.
Szwajcarzy ukradli w bankach pieniądze zabitych żydów i przyznali się do tego. // To my na to Panie Wróblewski! // Rozjaśniło? ...
Palcem nie kiwnę w obronie jakiegokolwiek Żyda.
Im zawsze mało. Jak im zapłacimy tzn. jesteśmy winni i żądania będą ciągnęły się w nieskończoność. Żydzi to bandyci.
Właśnie. Sytuacja Szwajcarii i Polski jest diametralnie inna.
To amerykańscy Żydzi są winni Polsce potworne pieniądze, za zablokowanie działań rozpoczętych Misją Karskiego (jeśli żydo-amerykański współudział w ludobójstwie da się w ogóle przeliczyć na jakieś wymierne pieniądze) wykonaną za cenę wielu ofiar i krwi. Ukrycie i informacji o rozpoczynanym przez Niemców ludobójstwie (w połowie pochodzenia żydowskiego) kosztowało utratę 6 mln naszych obywateli i cofnięcie Polski w rozwoju o pół wieku.
Na zasadzie plemiennej. Nie pozwolisz, aby własność żyda przeszła na goja.
czy pan WRÓ.....jest szczurem putina ,machlojki rób w swoim chlewie, a Polaków zostaw w spokoju ,nie masz prawa wypowiadać się w ten sposób w tym temacie
To zacznijmy spłacac żydkom ale rozpoczniemy z konta pana Wróblewskiego.
To Niemcy, Holendrzy i "komuniści" mordowali! My nie!
Nie rozumiem czemu zydzi nie placa nam za ich ochrone przed szkopami i za nasza goscinnosc od wiekow?
Wroblewski czy Polacy byli sprawcami holocaustu, jestes stronnikiem judaszy tych oszustow i wyludzaczy, splacajac przyznajemy sie do mordow, czy o to chodzi, ponadto byli to obywatele polscy wiec dlaczego Izraelowi, ktory wtedy nie istnial, zwykle oszustwo na skale swiatowa.
A może to Żydzi nam zapłacą przecież Hans Frank, Hitler to Żydzi.
Panie Wróblewski takie pomysły niech pan obwieszcza dzieciom w przedszkolu . Żydom chodzi o to aby Polskę zrobić wspólwinną i doić przez następne dziesięciolecia jak dojną krowę . Porównanie Szwajcarii jest z du...y wzięte .
ale piszesz głupoty z twoim podejściem, to by była już 6 wojna światowa
z polskiem obywatelstwem, czy co ? ! ? ! ? !
Najwyższy cas aby przeciwstawić się lobby rutynowych kłamców i złodziei i proszę nie porównywać Polski ze Szwajcarią.
oraz przywróćmy paragraf za lżenie narodu polskiego
Panie Wróblewski - najpierw Niech Niemcy wypłacą Polsce odszkodowania za straty Narodu Polskiego ( do którego należeli też Żydzi), a potem z tych pieniędzy Polska odda Żydom to co im się należy ze zniszczonych majątków przez Niemców w czasie okupacji Polski.
A wystarczy wysłać paru naszych jenerałów na targi uzbrojenia do ... Rosji i zaraz kałboje zamkną mordy mośkom jak się patrzy :-) Natomiast jeśli komuś przychodzi do głowy porównywanie postępowania Polski i Szwajcarii z tamtego okresu to znaczy, że nie do końca przemyślał sprawę :-)
DAĆ IM PALEC TO CHCĄ RĘKĘ!!
Nasza sytuacja różni się od sytuacji Szwajcarii i nie można stosować takich prostych porównań. Żydzi, których bezspadkowe mienie pozostało w Polsce, byli obywatelami naszego kraju, a więc - w sensie prawnym - Polakami, których dotyczą prawa dziedziczenia takie same, jak każdego obywatela Polski, niezależnie od jego korzeni narodowościowych. Majątek obywateli Polski, umierających bezpotomnie, po wyczerpaniu poszukiwania spadkobierców, przechodzi na własność państwa. I to samo dotyczy majątku Polaków żydowskiego pochodzenia, którzy zmarli, nie pozostawiając spadkobierców. A wiemy, że w takiej sytuacji znajdują się kombinatorzy - a byliśmy świadkami takich sytuacji chociażby w Warszawie - którzy potrafili wskrzesić z grobu 148-letniego właściciela mieszkania tylko po to, by podpisał ''swój testament''. Ponadto, gdybyśmy przyjęli, że podstawą roszczeń jest czyjaś narodowość, pochodzenie, a nie obywatelstwo to spowodowalibyśmy falę roszczeń rzekomych potomków różnej narodowości, wszak w Polsce przedwojennej żyło niemało obywateli polskich o innej niż polska narodowości. I jeszcze jedna nie mniej ważna sprawa. Reakcja Izraela na polską ustawę jest związana z czasem przedwyborczym, w którym politycy chcą się ''załapać'' na nośne hasło mające zwolenników, a w tym przypadku na niechęć do Polaków ze strony części Żydów, których propaganda zdołała przekonać do rzekomego antysemityzmu Polaków, choć w ramach owego ''antysemityzmu'' uratowali w czasie II wojny wielu Żydów, swoich sąsiadów, płacąc często własnym życiem i życiem własnej rodziny.
I na pożegnanie z personą, w męskim słowie - idź w piz.......u ze swoimi radami !!!!!!!!!!!!!!!!
Panie Wróblewski. Nie strasz, nie strasz, bo się ze...
Sentencja Wróblewskiego to naiwność . Szwajcarzy zapłacili 1,75 mld przy rzeczywistych stanach kont w wysokości 60 mln dol. Tak ich postraszyli dywanowymi atakami PR ,że zapłacili zanim ustalili własny raport bankowców ( zapłacili z niego 0,5 mld dol. ) . Organizacje żydowskie wyczyściły kraje zachodnie ( Francja ich pogoniła ) i otwarcie pisali ,że przyszedł czas na Europe wschodnią . I tutaj są prawdziwe pieniądze do wyrwania z uwagi na słabość polityczną tych krajów ( Łukaszenka jako jedyny odrzucił te roszczenia sformułowane w latach 90 tych . )
Szanowny Redaktorze Wróblewski.Premier powinien postawić sprawę Jasno wobec USA: 1)USA popiera Izrael ,Polska ZRYWA WSZYSTKIE Umowy na zakup Broni z USA i Izraela,Polska Oficjale Ogłasza ŻĄDANIE wycofanie wojsk USA Z Polski ,LIKWIDACJA baz I JEDNOSTEK WOJSKOWYCH USA W Polsce.2) Ta sprawo pokaże czy Premier>>> Rząd ma jąderka ,czy wydmuszki.Nie Ulegać Suweren za Rządem w tej Sprawie.
Panie Wróblewski ja na pana patrzę i widzę kogo innego aniżeli pan jesteś. I ja takich ,,wróblewskich'' już widziałem kiedyś i odi nie wiedzieć czemu zmienili miejsce posadowienia i juz nie są wróblewscy. Każdy Polak wie czym dla niego jest twarz, którą ma się jedną. Gdybyśmy tę twarz dali sobie obes.......ć to będzie po nas. Szwajcarzy powiadasz pan......Szwajcarzy zrobili to i tylko to aby zapłacić za to co robili wspólnie ze szwabami, w ramach neutralności, tak samo jak Szwedzi i kilku innych ,,etycznych czyściochów''.
Mienie bezspadkowe jest przepadkiem na rzecz państwa,w którym delikwencji mieszkali.Żydzi,to pazerna nacja,bowiem ich państwo nie istniało,kiedy rozgrywały się zdarzenia II wojny światowej,więc na jakiej zasadzie im się należy?
1. Trzeba iść w tym samym kierunku. Oskażyć Żydów o współpracę z Hitlerem. Żydoskie oddziały SS. Ponadto współpraca ze Stalinem. Mordowanie Polaków w czasie i po wojnie Wystawić im rachunek za możliwość przebywania w naszym kraju przez setki lat Zrobić z nich zbrodniarzy. Myślę, że w Izraelu to potomkowie tych którzy służyli Hitlerowi i Stalinowi a także którzy ocaleli dzięki Polakom. Więc wszyscy są coś winni. Nagłaśniać, szkalować. Mówić o finansowaniu Hitlera przez amerykańskich Żydów. Dowodów jest wystarczająco dużo. 2. Po drugie przy każdej okazji, kiedy zechcą odszkodowania bezspadkowe, przypominać o odszkodowaniach za współpracę z Hitlerem i Stalinem. Być również beszczelnym jak oni. Po zapraszeniu Putina do Jad Waszem, i nasr..niu na uhonorowanych tam osób "elity żydowskie" nie zasługują na szacunek.
Interpelacja nr 27162 do ministra pracy i polityki społecznej w sprawie miesięcznych świadczeń na koszt polskiego podatnika w wysokości 100 euro dla poszkodowanych w wyniku Holocaustu.... Żydo-komuna w naszym kraju postara się " aby żyło sie im lepiej" Czekam na konsekwentne działanie premiera Morawieckiego, czy POsąpi jak jego Poprzednicy? Jakby nie było doradzał Donaldowi T. A tutaj link do całej ustawy z dnia Warszawa, dnia 26 czerwca 2014 r. https://www.sejm.gov.pl/sejm7.nsf/InterpelacjaTresc.xsp?key=1D5D9E9D
chcieliście być psami żydów i jankesów i szczekaliście na Rosję to teraz ci, którym tak wiernie służycie jak psy traktują was jak psa, Polak to teraz w świecie oznaka wasalizmu, kundlizmu i lizania rowa
Niestety Wróblewski głupio myślisz. Nie wolno ulegać szantażowi.
dziennikarski lobbysta.
Do budy gudłaju łańcych dla was jest niezbędny
Niech P. Wróblewski nie straszy Polaków. Mówi tak jak tuba Izraelska - pokazuje "scenariusz" co się stanie. To Żydzi potrzebują Polski , a nie odwrotnie. Na Polskich dowodach osobistych ( wysyłanych w tysiącach co rocznie do nich) przemieszczają się po Europie i jakoś wtedy im "Polskość" nie przeszkadza. To Żydzi chcą osiedlać się w Polsce , bo dla nich "druga ojczyzna". A sprawcami całej tragedii Narodu Polskiego do którego należeli też Żydzi ( Tak byli obywatelami Polski !!!) są tylko i wyłącznie imperialistyczne Niemcy , które miały wizję wielkiej Europy dla siebie. To Niemcy uskuteczniali w latach 39-45 najprawdziwsze NIEWOLNICTWO w Europie i co i cisza. Kiedy Niemcy wypłacą PRAWDZIWE odszkodowania żyjącym jeszcze wspólczesnym niewolnikom Polskim i Żydowskim.
O żadną ustawe nie chodzi ;] ...................................................... PIS SIE ZNOWU PROBUJE KREOWAC NA WYBAWCE PRZED ZEWNETRZNYM WROGIEM!! .................. a w tym wypadku probuja odebrać Konfederacji ;] .............. tam najwięcej antysemitów.............................. NO TOZ TO ZWYKLA MANIPULACJA WYBORCAMI JEST ;] ........................ piękne ;] .................... ŁYKAĆ I GRYŹC KOGO PAN WSKAZUJE!!!! ;]
a za co mamy im płacić? przecież to żydzi kolaboranci zajmowali się gazowaniem ludzi, to oni ponoszą odpowiedzialność za tzw. holocaust i to oni powinni nam odszkodowania wypłacać...
To tylko pierwsza kostka domina. To niemożliwe, aby Wróblewski tego nie widział, więc o co mu chodzi? Po kiedy już uznamy siebie za oprawców żydów, to będzie trzeba uznać siebie za oprawców homoseksualistów i nadać "prawa" LGBT w tym prawa adopcji. Będziemy musieli walczyć z rasizmem, wpuszczać nielegalnych imigrantów i uchwalić aborcję na życzenie... Przecież tu nie chodzi tylko o żydów - ma być w Polsce tak, jak na zachodzie.
W tym wszystkim ważna jest umiejętność przebierania, co jest ważne i może mieć negatywne konsekwencje dla bezpieczeństwa polski. Ta chciwość i naciski nie mają znaczenia strategicznego i wszyscy o tym wiedzą., co potwierdza prawo międzynarodowe. Próbują a może się uda, prawo jest dziurawe i wyłudzimy miliardy. Może my się zwrócimy do USA i Izraela o zwrot majątku Polaków, mieszkających w tych krajach, którzy nie zostawili spadkobierców. Prawda że te niby poważne państwa ośmieszają się, wszędzie żyją głupki.
Mafia też tak mówi.
Elementarna zasada: Lepszy i silniejszy nie płaci gorszemu i słabemu.
Gdy Polska coś zapłaci to będzie gadka: - płacą, czyli są winni, czyli powinni płacić więcej!
...za lichwę w czasie zaborów i za ich zbrodnie na Polakach w czasach sowieckiej okupacji?
A kiedy Żydzi zapłacą Palestyńczykom ?
Ustępowanie bez powodu tylko zwiększa bezczelność. Polacy, ile można? To nieprawda, że gdy zapłacimy (za co?) odczepią się. Będą eskalować. Oni są bez honoru i sumienia.
W Imię prawdy i pamięci ofiar tego barbarzyństwa nie wolno nam ustępować i płacić NIE i koniec, te roszczenia mają patrząc na to z boku są perfidne i wręcz demoniczne bo tańczy się tu i kupczy tragedią ludzką niezależnie czy USA i Izrael trzęsą światem czy nie, to właśnie to robią. ( jeśli zapłacimy to jutro będziemy płacić niemcom za straty wojenne w 39 r a później kto wie co jeszcze )My nie jesteśmy Szwajcarią mamy zbyt duże zasoby naturalne w tym energetyczne i jesteśmy położeni na zbyt ważnym miejscu na mapie europy będą nas grilować cały czas niezależnie czy zapłacimy czy nie.Zwykłym obywatelom polecam modlitwę w tej intencji a ona czyni wielkie cuda . Nie dawać się ludzie i uszy do góry pozdrawiam
mozna by bylo zaplacic ale Polska nic nie zrobila zeby na siebie ta wine przejmowac i placic. Swoja droga mozna Zydow mordowac zaplacic i siedza cicho niebywaly narod
Możesz im zapłacić z własnej kasy . I co ty na to ????
Z szantażystami się nie negocjuje.
Zydzi jeszcze zapłaca za Chamsto i Nieprawde Chciwa